Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Veroplky

První článek na mém blogu. Už dva dny přemýšlím, co sem vyšvihnu, aby to bylo nějak na úrovni, ne moc suchý, ne moc trapný, hlavně, aby to bylo autentický a tak nějak střelený a nespoutaný jako moje osoba. 

Tak jsem se rozhodla, že budu popisovat svoje dny, nevím, jestli zvládnu popsat každý svůj den, ale budu se o to snažit. 

Ne, že by každý můj den nebyl zajímavý. Já totiž i z nudy a ničeho dokážu popsat příběh na hodinové vyprávění, nevím, jestli je to umění, ale otrava pro druhé určitě. Naštěstí, díky Bohu a bohužel, se mi vždy nějaký trapas stane, nepříjemná situace a hlavně taková, která stojí za to zveřejnit a pobavit ostatní. 

Jelikož jsem znamením střelec, nenamáhám se ani ukládáním a píšu to rovnou na blog a ten pocit, že pak mi to celé spadne nebo se mi to vymaže, mě drží v adrenalinu. To, že pak budu vzteklá, že se mi to smazalo a měla jsem si to uložit, už je věc druhá. 

Máme tady Velikonoce. Absolutně ten svátek nechápu, čím jsem starší, ale nejsem až tak stará, mám 34 roků, mi to přijde absurdní. Jasně, být věřící, asi by to pro mě mělo jiný význam. Ale jediné, v co já věřím, je desátého v měsíci, kdy mi přijde výplata. Zoufalý, já vím. 

Tak sleduju na těch sociálních sítích, jak se všichni vydali na cesty, nejlíp do zahraničí (asi jim chodí jiná výplata, než mně), a říkám si, kam se vydám já.

Chtěla jsem se hlavně déle vyspat - vstala jsem ještě dřív, než do práce, protože moje kočka usoudila, že v 5h ráno je nejlepší čas mlátit s balónkama z jednoho rohu místnosti do druhýho, z polospánku jsem na ni křičela, ať ještě spí. Uff, klid. Po 5 minutách  začala chroupat granule a pak mi vytahala celý šuplík s oblečením.

Vydala jsem se do kavárny, káva mi ten den vždycky zlepší, ta zlepší všechno, no skoro všechno, to ostatní zlepší prosecco. Ale nějak to nepomáhalo. Čekal mě rodinný oběd, kde jako největší vyvrhel si dovolím být ve SVÉM věku single a bez dětí a bez touhy na svatbu a bla bla. Všichni v páru, načež se od jedné tetičky ozve: no kdepak máme přítele? Pohoda, táta nalívá rum. Rum by i zabral, ale po každé otázce na můj soukromý život ten panák nějak záhadně vyprchal. Když těch otázek bylo čím dál víc, vyprchala jsem i já a zdrhla, že mám hodně práce. Hodně práce? Od pondělí jsem každému na potkání říkala, jak se těším na pátek, že bude volno a že je přeci svátek. 

No nic, poklikala jsem párkrát seznamku, abych se ujistila, že tohle už není náhoda, ale nastává konec lidstva, protože s tímhle - ano, s tímhle, ne s tímto jakože mužem - se nemůžu nikdy spárovat. Jo, dobrý, pak přišel i kompliment, že bych stála za hriech. Ooo, susedia, bratia, nou nou....Píšu kámošce, co dělá, jestli nejde ven, ta ale byla ještě ve fázi super rodinného oběda a poslouchala, kdypak už přivede domů toho nápadníka. Ou nou.

Nakonec skončíš s tou kočkou na gauči a pustíš Netflix, což děláš každý večer v týdnu a na Velký pátek, na ten svááátek, si chtěla něco extra. Třeba jít i mezi lidi a hledat toho pana Božského. Venku ale brutálně prší a svátky jara vítáme s nádechem větru a sněhu. Podle mě lidi už vytahují vánoční stromky, minimálně můj vietnamec na rohu vytáhl zase vánoční světýlka. No nic, televize se vypíná, protože film mě nudí natolik, že stejně čumim jen do telefonu na ty lidi, co jsou u těch jezer, moří a dávají všude hashtag lovemylive. 

Je půl 10, velký pátek, velká očekávání...Jdu spát, nejlepší činnost za celý den. 

Ciao!

Autor: Veronika Jirásková | úterý 11.4.2023 10:46 | karma článku: 22,09 | přečteno: 791x
  • Další články autora

Veronika Jirásková

Veroplky 28

Koleno letící horským vzduchem za zvuku Ti Amo nebo ukrajinský masér připravující moje tělo na frontu. To jsou největší zážitky poslední doby.

21.2.2024 v 17:45 | Karma: 18,54 | Přečteno: 413x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 27

Adventní čas, krásný čas. Hlavně když máte kočky. Pardon. Kočku a tygra. Vánoční stromek a světýlka... K zemi letělo všechno. Jen tygr vzhůru.

18.12.2023 v 19:36 | Karma: 17,76 | Přečteno: 322x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 26

Listopad. Skamarádila jsem se s Robertem Bryndzou, pokecala s prezidentem Klausem, pobesedovala s Vladimírem Dzurem, měla rozhovor v rádiu, oslavila narozky a prošla se po červeném koberci.

10.12.2023 v 18:07 | Karma: 15,89 | Přečteno: 306x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 25

Všichni se bojí pátka třináctého. Toho se nebojím. Můj život je jeden velký pátek třináctého. Kdo mě zná mnoho let, ví, že jsem magnet na trapasy a dramatické situace. Posledním takovým byl jeden říjnový pátek ...

2.11.2023 v 21:28 | Karma: 23,80 | Přečteno: 376x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 24

Kočka na veterině. Zdánlivě běžná věc, ale ne s moji kočkou a ne se mnou. A s naším veterinářem...Další z nevšedně všedních dní.

23.10.2023 v 21:18 | Karma: 24,36 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Uprchlíci z Ukrajiny v Česku čelili nenávisti a diskriminaci, oznámila organizace

18. května 2024  19:03

Nevládní organizace Amnesty International ve výroční zprávě za rok 2023 zkritizovala Českou...

Jihokorejci hledají způsob, jak se zbavit stresu. Soutěží v nicnedělání

18. května 2024  18:53

V Soulu se o víkendu sešlo přes sto lidí, aby v rámci soutěže, která si klade za cíl zpomalit...

Gruzínská prezidentka vetovala „ruský“ zákon. Jde do boje s vládou

18. května 2024  16:55,  aktualizováno  18:28

Gruzínská prezidentka Salome Zurabišviliová podle tiskových agentur vetovala kontroverzní zákon o...

Turisté si zajeli do Afghánistánu. Střelci část Evropanů povraždili i s průvodci

18. května 2024  17:57

Neznámí ozbrojenci v pátek večer v provincii Bámján v centrální části Afghánistánu zabili tři...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 28
  • Celková karma 18,54
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem Veronika, ráda píšu vtipné příběhy, občas s lehkou dávkou ironie a špetkou sarkasmu, nebojím se černého humoru, ale důležité je umět se zasmát sám sobě. A když mé historky baví lidi okolo mě, snad budou i vás :-). 
Instagram: @beyourselfwithveronika.

 

Seznam rubrik