Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Veroplky 10

Desátý článek na mém blogu. Místo vtipných a ironických poznámek jsem se rozhodla, že tam dnes hodím nějaké moudro. Zda to bude moudré moudro netuším, ale bude to jistě upřímné.

Nevím úplně, jak to ze začátku uchopit a vždy, když nevím, tak se mi osvědčuje začít psát a ono se to prostě nějak vyvine.

Poslední dobou slýchám od svých přátel a známých, že často řeší vztahy. Nejen partnerské, ale obecně vztahy s lidmi. Samozřejmě ale převládají ty partnerské, protože to je život.

Když jsem se účastnila obchodního jednání, jeden vysoce postavený člověk se ptal svého podřízeného, proč jsem tak rázná a odtažitá. On mu na to odvětil, že to není pravda, že jsem jen upřímná. Že mu řeknu pravdu do očí, zatímco ti druzí si říkají pravdu o něm za jeho zády a na něj se usmívají. Mě to neskutečně potěšilo. Proč? Protože jsem měla radost, že se chovám k ostatním autenticky, tak jak to cítím. A že to ostatní ve mně tak vidí a navíc to dokáží ocenit. Pravda není vždy příjemná, ale je ta jediná.

Ten vysoce postavený muž se nad tím zarazil, protože to ve svém okolí nezná. Pohybuje se mezi obchodními partnery, vyjednává o velkých částkách, organizuje velké věci a má zodpovědnost za všechny tyto kroky, které mají vliv na další věci.  A dle jeho slov on vůbec neví, kdo s ním a zda vůbec někdo, jedná narovinu. Každý mu vzhledem k jeho postavení nadbíhá, usmívá se, ale v závěru jsou to všechno uměle vytvořené lidské vztahy, protože nemají pevný základ. Má kolem sebe stovky, možná tisíce lidí, kteří mu slibují nemožné. Já jsem se ale zeptala: Komu zavoláš v 10h večer, když ti bude na nic? Řekni mi jednoho z těch všech „kámošů“, se kterým půjdeš na pivo a bude mu jedno, co máš za post, jaký fin. obraty denně děláš apod.? Mlčel.

Neměla jsem k tomu, co více říct. Ale teď bych chtěla. Kdybychom měli mnoho životů, při kterých si to všechno natrénujeme, získáme zkušenosti a pak to budeme jen vylepšovat, bylo by to super. Jediná spravedlnost, která tady ale je, je ta, že máme jeden život, tak proč si ho neuděláme prostě pěkný?

Někdo je zahradník, někdo prezident, někdo chudé dítě nebo nejbohatší důchodce na planetě. Je přeci jedno, co máme, materiálně i pracovně, jsme jen lidi. Lidi, co se tady nějak učí a snaží zvládnout ten náš život. Učíme se tady spolu žít, vycházet a být dobrými. Ano, jsou tu i tací, kteří to mají jinak, život je různorodý. Ale ať jsme přes den, kdo jsme, večer si sedneme na ten gauč a jsme všichni stejní. Všichni máme stejné potřeby, najíst se, vyspat se, vydělat peníze, užívat si ten život. Proč tady hrajeme nějaké hry, manipulujeme s druhými, snažíme se o nějaké prospěchy…Vždyť jsme všichni stejní lidé na jedné planetě. Necharakterizuje nás to, jaký máme post v práci, ve společnosti, ale to, jak bohatí jsme uvnitř, jak jsme opravdoví. A to především sami k sobě. Já se nechovám hezky k druhému, aby mě na oplátku poplácal po rameni a řekl, jak jsem dobrá. Já chci být dobrým člověkem, protože se na sebe chci podívat do zrcadla a vidět fajn ženskou. Možná to zní strašně alibisticky, a dalo by se to rozvést na knihu, než na jeden článek, ale budu pořád pozitivní i přes všechny sračky, co se mi v životě staly a budou dít, protože stále věřím, že to dobro, co chci a co šířím, se mi jednou vrátí.

Stay positive!

Ciao!

Autor: Veronika Jirásková | úterý 9.5.2023 22:17 | karma článku: 17,50 | přečteno: 263x
  • Další články autora

Veronika Jirásková

Veroplky 28

Koleno letící horským vzduchem za zvuku Ti Amo nebo ukrajinský masér připravující moje tělo na frontu. To jsou největší zážitky poslední doby.

21.2.2024 v 17:45 | Karma: 18,54 | Přečteno: 390x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 27

Adventní čas, krásný čas. Hlavně když máte kočky. Pardon. Kočku a tygra. Vánoční stromek a světýlka... K zemi letělo všechno. Jen tygr vzhůru.

18.12.2023 v 19:36 | Karma: 17,76 | Přečteno: 319x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 26

Listopad. Skamarádila jsem se s Robertem Bryndzou, pokecala s prezidentem Klausem, pobesedovala s Vladimírem Dzurem, měla rozhovor v rádiu, oslavila narozky a prošla se po červeném koberci.

10.12.2023 v 18:07 | Karma: 15,89 | Přečteno: 304x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 25

Všichni se bojí pátka třináctého. Toho se nebojím. Můj život je jeden velký pátek třináctého. Kdo mě zná mnoho let, ví, že jsem magnet na trapasy a dramatické situace. Posledním takovým byl jeden říjnový pátek ...

2.11.2023 v 21:28 | Karma: 23,80 | Přečteno: 374x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 24

Kočka na veterině. Zdánlivě běžná věc, ale ne s moji kočkou a ne se mnou. A s naším veterinářem...Další z nevšedně všedních dní.

23.10.2023 v 21:18 | Karma: 24,36 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rozepře o důchodové reformě i ústavní žaloby. Promluví stínová vláda hnutí ANO

25. dubna 2024  10:15

V atriu Poslanecké sněmovny proběhne tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci zřejmě...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  10:15

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Družku bil, přeřezal jí šlachy. Soud muži za dlouhodobé týrání potvrdil devět let

25. dubna 2024  8:49,  aktualizováno  10:13

Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

SOCDEM žene Paroubkovu suverenitu k soudu. Žádá její vyřazení z voleb

25. dubna 2024  10:13

Sociální demokracie (SOCDEM) tvrdí, že koalice ČSSD, kterou ministerstvo vnitra zaregistrovalo pro...

  • Počet článků 28
  • Celková karma 18,54
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem Veronika, ráda píšu vtipné příběhy, občas s lehkou dávkou ironie a špetkou sarkasmu, nebojím se černého humoru, ale důležité je umět se zasmát sám sobě. A když mé historky baví lidi okolo mě, snad budou i vás :-). 
Instagram: @beyourselfwithveronika.

 

Seznam rubrik