Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Veroplky 11

Moje návštěva Penny marketu aneb pokus, jak mě sbalit. Teda ne do papíru mezi zboží, ale mužem u pokladny. 

Z práce jsem skočila do Penny, abych udělala menší nákup, zahlédla jsem v akci hotovou rajskou omáčku a jelikož jsem nevěděla, zda stihnu druhý den jít na oběd, vzala jsem to jako takovou nouzovou rezervu.

No to jsem nevěděla, co rajská způsobí. Stojím ve frontě u pokladny a přede mnou muž. Já jsem poměrně chaotik, takže např. můj pracovní stůl není vůbec úhledně srovnaný a vyznám se v tom jen já. Oproti tomu když vykládám zboží na pokladní pás, tak to je vojenský výcvik. Vepředu věci, které půjdou první do tašky, všechno úhledně srovnané vedle sebe, za sebou, rozdělený podle druhu zboží. 

Tak se tak soustředím na to moje skládání a následně jsem pyšná, jak je to pěkný. Muž přede mnou něco povídal, ale já se kochala. Když mluvil zase o nějakém zelí, tak jsem se na něj podívala. Řekl: ,,Jste krásná, ale nikomu do zelí nepolezu." Já tak souhlasně kývu, načež mi to došlo a povídám: ,,Jo to mluvíte jako na mě, jo?" Dobré ráno, Veroniko. Tak jsem se vzpamatovala a byla ve střehu. 

Pán si prohlížel můj nákup, beztak si v duchu říkal, že moje skládání už značí nějakou diagnózu, a povídá, že by mi klidně uvařil. Já abych zase něco nepo*** raději mlčím. 

Jeho oči už došly až k té rajské omáčce: ,,Dnešní holky nechtějí moc vařit, no."

A tak to se mě dotklo, hrdě za všechny nelíné ženy vyhrknu: ,,Já vařím, ale byla akce a já to brala jako nouzovku do práce, a kde seženete dneska rajskou za 65 Kč?"

Pán viděl naději, že mě rozmluvil: ,,To máte pravdu, dneska je všechno tak drahé, že v restauraci by to vyšlo mnohem dráž."

Tak mlčím a blížíme se k paní pokladní, která byla korpulentnější postavy a střih vlasů měla ...no ona vlastně vlasy neměla, měla vyholenou hlavu a uprostřed hlavy pruh vlasů.

Nevím, co našeho Romea popadlo, ale povídá mi: ,,No napadlo by Vás si takhle oholit hlavu?" Jen jsem tiše odpověděla, že mě ne. No, paní vypadala, že po něm skočí a jednu mu natáhne.

Taková jedna blbá fronta u pokladny. Člověk, aby si bral s sebou devítku z trezoru. Fórek. Teda, ne že bych nebyla schopná nosit s sebou pistoli a jednou k tomu tady jistě dospějeme, ale ...A nejsem cvok, mám dokonce státnice z kriminalistiky i kriminologie a o pistoli toho vím dost. Zpátky k Romeovi. 

Najednou z něj vypadlo: ,,To máte na noční? Tu rajskou?"

,,Pane, vypadám, že bych já zvládla noční? Já jdu zrovna z práce."

,,No to já jdu taky z práce, to je náhoda."

Ehm...

Paní pokladní, jistě pod tlakem 250/250 mu podává drobné a zvážená rajčata. Panenko skákavá. Romeo se na mě stále usmíval, až mu spadly peníze a za nimi se rozletěly i rajčata. Já rajskou, on rajský. 

Popřál mi pěkný den a šel. Nebyl až tak nenápadný, protože když jsem vyšla, stál přes silnici a číhal na mě. 

Upřímně musím říct, a pokud to třeba budete, pane, číst, byl pěkný. Takový ten snědý italský typ, to je prostě pro mě. Jenže asi to nebude úplně Ital, nýbrž bude od práce venku opálený a asi párkrát něco nevyšlo, protože ty dva zuby, co mu vypadly, mají určitě svůj příběh. 

Takže ženy, i muži, kdo hledáte lásku, běžte do Penny. Do úterý je rajská v akci.

Ciao Amore!

Autor: Veronika Jirásková | pátek 12.5.2023 21:25 | karma článku: 20,99 | přečteno: 494x
  • Další články autora

Veronika Jirásková

Veroplky 28

Koleno letící horským vzduchem za zvuku Ti Amo nebo ukrajinský masér připravující moje tělo na frontu. To jsou největší zážitky poslední doby.

21.2.2024 v 17:45 | Karma: 18,54 | Přečteno: 391x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 27

Adventní čas, krásný čas. Hlavně když máte kočky. Pardon. Kočku a tygra. Vánoční stromek a světýlka... K zemi letělo všechno. Jen tygr vzhůru.

18.12.2023 v 19:36 | Karma: 17,76 | Přečteno: 319x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 26

Listopad. Skamarádila jsem se s Robertem Bryndzou, pokecala s prezidentem Klausem, pobesedovala s Vladimírem Dzurem, měla rozhovor v rádiu, oslavila narozky a prošla se po červeném koberci.

10.12.2023 v 18:07 | Karma: 15,89 | Přečteno: 304x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 25

Všichni se bojí pátka třináctého. Toho se nebojím. Můj život je jeden velký pátek třináctého. Kdo mě zná mnoho let, ví, že jsem magnet na trapasy a dramatické situace. Posledním takovým byl jeden říjnový pátek ...

2.11.2023 v 21:28 | Karma: 23,80 | Přečteno: 374x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 24

Kočka na veterině. Zdánlivě běžná věc, ale ne s moji kočkou a ne se mnou. A s naším veterinářem...Další z nevšedně všedních dní.

23.10.2023 v 21:18 | Karma: 24,36 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  11:58

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  11:26

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 28
  • Celková karma 18,54
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem Veronika, ráda píšu vtipné příběhy, občas s lehkou dávkou ironie a špetkou sarkasmu, nebojím se černého humoru, ale důležité je umět se zasmát sám sobě. A když mé historky baví lidi okolo mě, snad budou i vás :-). 
Instagram: @beyourselfwithveronika.

 

Seznam rubrik