Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Veroplky 12

Máme tady pokračování série Romeo a Julie v Penny. Kdo četl Veroplky 11, bude překvapen. Kdo nečetl, šup přečíst.

Tenhle víkend mi asi není moc přáno v klidu nakoupit. Po páteční námluvnické akci v Penny u pokladny, jsem se vydala do Billy, abych změnila lokál. Za chvíli z toho tady budu mít placenou reklamu na supermarkety, se úplně bojím, až vyrazím do Kauflandu. 

No nic, řekněme si, že dneska to není úplně můj den už jen vzhledem k tomu, že venku je hnusně a prší. Tahle republika mě už začíná dostávat silně do depresí. 

Něco málo jsem teda v Billče vzala a jdu zase čekat frontu k pokladně. Myslím, že všichni, kdo jsou nějakým způsobem jiní, se rozhodli jít se mnou a stoupnout si taky do té fronty. 

Pán vpředu zjistil, že si nic nezvážil, tak začal s paní pokladní debatovat o tom, proč to nemají jako v Penny a neváží se to na pokladně. Už jen při zmínce o Penny jsem protočila oči. Další pán měl problém, že jede pouze jedna pokladna, když je tu velká fronta lidí. Paní přede mnou zase dodržovala stále covidový rozestup, nikoliv 2m, ale snad 20m. Což trošku narušovalo moji trpělivost, proto jsem se na ni snažila najíždět, aby jako pochopila, že by se mohla posunout. Nepochopila. Tak jsem si oddychla a čekám dál.

Do toho se pořád nevrátil pán, který stál vpředu a šel si zvážit snad každou mandarinku zvlášť. Lidi za mnou asi taky opustili nějaký ústav, protože to začali odkládat na ten velký box se zmrzlinama a divili se, proč se to jako neposouvá. Mě vážně nenapadlo, že si myslí, že je to pás. Když jsem za sebou slyšela kluka, co jim začal vysvětlovat, že se to asi těžko bude posouvat, když je to mrazák, tak nastala brutální vlna údivu, kterou slyšeli až v Penny. Pane bože. Už mě to fakt nebavilo, tak jsem se opřela o ten pás a oddechla. No říkám, neměla jsem dnes náladu stát celé odpoledne ve frontě. 

Dámy a pánové pozor, děj graduje. Díky mému oddechu, zapření se o pás a oversize svetru si místní Billa gang začal myslet, že jsem těhotná a začíná mi být zle. Jak jsem to poznala? Najednou za sebou slyším: ,,Urychlete to vepředu nebo pusťte paní, je těhotná a začíná jí být zle." Říkám si no paráda, ještě těhotná do téhle party, mě snad švihne. Chlap za mnou mě chytí za paži, ať si jdu dopředu. 

,,Jo já jsem ta těhotná???"

Lidi, v tu chvíli jsem fakt myslela, že si nechám zavolat rychlou. Neměla jsem už energii cokoliv vysvětlovat, zaplatila jsem a odešla. 

Pozor, drama stoupá, to stále není konec. Vyjdu ven a víte, kdo jde okolo mě?

Tamta da dáááá.

Romeo z Penny se svojí ženskou!!!!

No ve mně to začalo vřít. Hned se mi vybavilo, jak vykládal, že nikomu do zelí nepoleze a jak by mi uvařil a bla bla bla. 

Frajer měl i to stejný oblečení jako v pátek, takže ho nebylo těžký poznat. 

Ponaučení? Nevěřte chlapovi, který vykládá, že nikomu nepoleze do zelí, protože má doma naložený vlastní zelí.

Ciao!

Autor: Veronika Jirásková | neděle 14.5.2023 20:11 | karma článku: 22,01 | přečteno: 404x
  • Další články autora

Veronika Jirásková

Veroplky 28

Koleno letící horským vzduchem za zvuku Ti Amo nebo ukrajinský masér připravující moje tělo na frontu. To jsou největší zážitky poslední doby.

21.2.2024 v 17:45 | Karma: 18,54 | Přečteno: 384x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 27

Adventní čas, krásný čas. Hlavně když máte kočky. Pardon. Kočku a tygra. Vánoční stromek a světýlka... K zemi letělo všechno. Jen tygr vzhůru.

18.12.2023 v 19:36 | Karma: 17,76 | Přečteno: 317x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 26

Listopad. Skamarádila jsem se s Robertem Bryndzou, pokecala s prezidentem Klausem, pobesedovala s Vladimírem Dzurem, měla rozhovor v rádiu, oslavila narozky a prošla se po červeném koberci.

10.12.2023 v 18:07 | Karma: 15,89 | Přečteno: 302x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 25

Všichni se bojí pátka třináctého. Toho se nebojím. Můj život je jeden velký pátek třináctého. Kdo mě zná mnoho let, ví, že jsem magnet na trapasy a dramatické situace. Posledním takovým byl jeden říjnový pátek ...

2.11.2023 v 21:28 | Karma: 23,80 | Přečteno: 372x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 24

Kočka na veterině. Zdánlivě běžná věc, ale ne s moji kočkou a ne se mnou. A s naším veterinářem...Další z nevšedně všedních dní.

23.10.2023 v 21:18 | Karma: 24,36 | Přečteno: 456x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 23

Prosila jsem své sledující na Instagramu o 10 hesel, které musím užít v dalším blogu: Pochopení; Vánoce se blíží; Australopithecus; Vřes, vřes; Láska, podzim, kamarádství z internetu; Crosscafe; Porozumění; Záhon; Láska;

9.10.2023 v 17:46 | Karma: 17,50 | Přečteno: 311x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 22

Bude nám končit léto. Hurá. Město se plní tureckým Gucci, bulharským Adidas a teenage generace oblíká Shein – dovolenky jsou u konce.

19.9.2023 v 21:37 | Karma: 22,23 | Přečteno: 420x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 21

Psali jste mi, že vás nejvíce zajímá stravování v New Yorku. Jejich restaurace, kavárny, bistra...Toaleta a posezení v kavárně? Nemějte ideály. Téměř nemožné najít.

3.9.2023 v 19:14 | Karma: 22,26 | Přečteno: 538x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 20

Z velkého jablka jsem se vrátila do malého citrónu. Návštěva New Yorku a mé zážitky jsou hýr. Vlastně díky, že hýr je hlavně Veronika.

24.8.2023 v 20:36 | Karma: 23,82 | Přečteno: 461x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 19

Neděle. Klidný den. Tak u mě určitě. Cestovní horečka před odletem do NY je slabé slovo. Já hořím. ESTA, DELTA, USA. Má nejoblíbenější slova.

6.8.2023 v 20:21 | Karma: 19,84 | Přečteno: 431x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 18

Další love návštěva v Penny. Já už do toho obchodu nemůžu jít. Pokaždý tam na mě někdo čeká. Dneska jsem byla ale alá Lara Croft.

13.7.2023 v 19:34 | Karma: 22,22 | Přečteno: 497x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 17

Rozhovor v Rozhlase jsem zvládla. Myslím, že i mě zvládl Rozhlas. Minimálně moderátor Rozhlasu to zvládl na výbornou.

12.7.2023 v 16:06 | Karma: 18,03 | Přečteno: 352x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 16

Chcete se zasmát? Pusťte si v pátek 7. 7. v 8:35h Rozhlas Pardubice. Budu jejich hostem. Budu dělat ostudu. Bude zábava. Minimálně pro vás, pro mě už tak ne. Ale co kecám, pro mě nejvíc. Čemu se zasmát víc, než sám sobě!

1.7.2023 v 15:45 | Karma: 18,18 | Přečteno: 323x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 15

Monitorování místní dopravy a zkouška výšky krevního tlaku pokračovala i dnes. Tentokrát se zaměříme na koloběžky a kolaře na chodníku.

28.6.2023 v 17:33 | Karma: 19,71 | Přečteno: 316x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 14

Já vím, že to je klišé, ale může mi někdo říct, jestli je něco horšího, než lidská debilita? Když je to sem tam něco, tak dobrý, ale to je dnes nějaký úplněk? Zatmění, pátek třináctého?

27.6.2023 v 21:49 | Karma: 19,03 | Přečteno: 346x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 13

Omlouvám se za pauzu. Ale jsem zpět. Bylo hodně akcí, práce, zážitků a to mi ještě nezačala ani dovolená. Kam to bude? Pojďme se na to mrknout. :-)

25.6.2023 v 14:48 | Karma: 19,41 | Přečteno: 346x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 11

Moje návštěva Penny marketu aneb pokus, jak mě sbalit. Teda ne do papíru mezi zboží, ale mužem u pokladny.

12.5.2023 v 21:25 | Karma: 20,99 | Přečteno: 493x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 10

Desátý článek na mém blogu. Místo vtipných a ironických poznámek jsem se rozhodla, že tam dnes hodím nějaké moudro. Zda to bude moudré moudro netuším, ale bude to jistě upřímné.

9.5.2023 v 22:17 | Karma: 17,50 | Přečteno: 262x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 9

God Save the King! Kdo o tom včera nic nezaslechl, neviděl nebo nečetl, jako by nebyl. Je to významná celosvětová událost. Asi. Určitě. Ale Bože, řekni mi jedno. Proč někdo takhle oslavuje chlapa?

7.5.2023 v 13:46 | Karma: 16,97 | Přečteno: 373x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 8

Máme za sebou významné dva dny a já na to nic nenapíšu. Čarodějnice a první máj - prej lásky čas. Zajímavé, jak jdou ty dva dny po sobě.

2.5.2023 v 13:24 | Karma: 18,63 | Přečteno: 306x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 28
  • Celková karma 18,54
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem Veronika, ráda píšu vtipné příběhy, občas s lehkou dávkou ironie a špetkou sarkasmu, nebojím se černého humoru, ale důležité je umět se zasmát sám sobě. A když mé historky baví lidi okolo mě, snad budou i vás :-). 
Instagram: @beyourselfwithveronika.

 

Seznam rubrik