Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Veroplky 13

Omlouvám se za pauzu. Ale jsem zpět. Bylo hodně akcí, práce, zážitků a to mi ještě nezačala ani dovolená. Kam to bude? Pojďme se na to mrknout. :-)

Doufám, že jste na mě ještě nezapomněli a budete mít pochopení pro moji delší pauzu. Já nedělám věci na sílu, myslím si, že je to pak na té práci znát. Takže i když jsem už dva týdny zpátky chtěla napsat blog, bylo to vyloženě jen z toho, že bych měla už něco napsat. 

Je toho strašně moc, co bych vám mohla vypsat, ale ono by to nikoho ani nezajímalo. Když je člověk nešťastný a nedaří se, tak to každý hltá, ale jak začnete vykládat, jak se daří a v čem je úspěšný, už se začne projevovat česká závistivá povaha a je konec.

Byla to jedna společenská akce za druhou, nějaký koncert, setkávání s lidmi, tvoření businessu, moje práce a hlavně - organizace na dovolenou.

Rozhodla jsem se, že poletím na dva týdny do New Yorku a budu cestovat. Takže jsem sháněla letenky, ubytování, porovnávala vzdálenosti od letiště, přes Queens na Manhattan a zase jinak. Také smradlavé bezdomovce v metru a jak dlouho s nimi budu muset strávit času, takže jsem sehnala byt na Manhattanu, vedle 5th Avenue. Důležitý je z té věty to VEDLE 5th Avenue a byt, malý byt. Takový na přespání, umytí a čau. Chci cestovat a ne být na bytě a naštěstí a díky Bohu nejsem fiflena nebo nemám nějakýho fifleňáka, který by tohle vyhledával. Ale jsem na Manhattanu a všude dojdu pěšky. Slovo VŠUDE bych ale taky vypíchla, nejsou to Pardubice. Ale ty největší památky a akce jsou v dosahu. Taky bus, kterým chci jet do Washingtonu, je blízko, protože se letadlo nevyplatí. Pak další bus, který pofrčí do Bostonu a když přežiju letní teploty, tak třeba i dál. Nebudu vám prozrazovat všechny plány, ať se máte na co těšit. Ale bude to mega. 

Nejvíc se těším na to, až budu sedět někde v NY kavárně v Centrál Parku a budu vám psát takhle zdaleka. Vzpomínáte na blog, kdy jsem sledovala Sex ve městě? A teď z toho NY budu taky psát... Sen. Malej, velkej. Jak pro koho. Pro mě největší. A fakt nejsem milionář, jen jsem si to dokázala obstarat co nejlevněji, určila si priority a až budu stát u Sochy Svobody, budu řvát jak kráva, to je jasný. To mě dojme. Ale myslím, že budu řvát hned, jak vyjdu z letiště, jak je všechno mega velký, neskutečný a já - malá, obyčejná holka z Pardubic tady stojí a má vše nadosah. Už bych řvala. Já se tak těším!!!

Většina lidí, co v NY byla, se diví, co tam chci tak dlouho dělat, že stačí 4 dny. Když jsem se jich ale ptala, jestli viděli to a to, neviděli. A já si to chci prožít, v klidu si užít každý moment a zažívat s místními jejich návyky a nehonit se za památkami a jen je odškrtnout na seznamu. Každý to máme jinak. Někdo nijak. 

Tak nic, už mě půlka lidí nesnáší. Ale taky je mi jinak hic, nic se mi nechce a nudím se a musím uklízet a řvát na kočky, proč dělají bordel a neumějí si po sobě uklidit. To jen tak.

Závěr:

Chlap: 0

Svatba: 0

Zásnuby: 0

Dítě: 0

Rozvod: 0

Zážitky: milion

Sny: milion

Euforie, dojetí, smích: Milion

Možná proto, že nahoře 0.

Proč? Protože se z toho prostě neposeru.

Ciao!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Veronika Jirásková | neděle 25.6.2023 14:48 | karma článku: 19,41 | přečteno: 346x
  • Další články autora

Veronika Jirásková

Veroplky 28

Koleno letící horským vzduchem za zvuku Ti Amo nebo ukrajinský masér připravující moje tělo na frontu. To jsou největší zážitky poslední doby.

21.2.2024 v 17:45 | Karma: 18,54 | Přečteno: 407x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 27

Adventní čas, krásný čas. Hlavně když máte kočky. Pardon. Kočku a tygra. Vánoční stromek a světýlka... K zemi letělo všechno. Jen tygr vzhůru.

18.12.2023 v 19:36 | Karma: 17,76 | Přečteno: 321x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 26

Listopad. Skamarádila jsem se s Robertem Bryndzou, pokecala s prezidentem Klausem, pobesedovala s Vladimírem Dzurem, měla rozhovor v rádiu, oslavila narozky a prošla se po červeném koberci.

10.12.2023 v 18:07 | Karma: 15,89 | Přečteno: 306x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 25

Všichni se bojí pátka třináctého. Toho se nebojím. Můj život je jeden velký pátek třináctého. Kdo mě zná mnoho let, ví, že jsem magnet na trapasy a dramatické situace. Posledním takovým byl jeden říjnový pátek ...

2.11.2023 v 21:28 | Karma: 23,80 | Přečteno: 376x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 24

Kočka na veterině. Zdánlivě běžná věc, ale ne s moji kočkou a ne se mnou. A s naším veterinářem...Další z nevšedně všedních dní.

23.10.2023 v 21:18 | Karma: 24,36 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Jeden za šest, dva za deset. Překupníci ošidili na hokejovém MS už stovky lidí

13. května 2024

Premium Jeden za šestku, dva za desítku, říká u vstupu do metra Českomoravská v Praze u areny zhruba...

Nábor do ochranky pro olympiádu v Paříži selhává. Chybí osm tisíc lidí

13. května 2024

Premium Nedostatek bezpečnostních pracovníků na nadcházející letní olympiádě v Paříži vyvolává vážné obavy...

Ženské hlídky střeží ekvádorský amazonský prales. Chrání řeky i rodnou půdu

13. května 2024

Říkají si Yuturi Warmi a rozhodly se, že svůj domov, ekvádorský amazonský prales, budou chránit...

Po zřícení obytné budovy v Belgorodu zemřelo 12 lidí, úřady obviňují Ukrajinu

12. května 2024  11:48,  aktualizováno  23:04

Sledujeme online V ruském Belgorodu se částečně zhroutila vícepodlažní obytná budova, podle úřadů v důsledku...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 28
  • Celková karma 18,54
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem Veronika, ráda píšu vtipné příběhy, občas s lehkou dávkou ironie a špetkou sarkasmu, nebojím se černého humoru, ale důležité je umět se zasmát sám sobě. A když mé historky baví lidi okolo mě, snad budou i vás :-). 
Instagram: @beyourselfwithveronika.

 

Seznam rubrik