Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Veroplky 25

Všichni se bojí pátka třináctého. Toho se nebojím. Můj život je jeden velký pátek třináctého. Kdo mě zná mnoho let, ví, že jsem magnet na trapasy a dramatické situace. Posledním takovým byl jeden říjnový pátek …

Většinu dne sedím v kanceláři, po práci jsem kolikrát líná, abych se šla procházet. Představme si tu relaxační, sportovní procházku. Jinak toho nalítám dost. Když běžím do práce, na bus s taškama z Billy, za kámoškou, která mě přes sluchátka neslyší, do drogérie, mrknout po krámech, zpátky do krámu, který jsem přehlédla, do pekárny, kterou jsem míjela a čekalo se venku ve frontě na banány, no a tak…já pořád běhám.

Pro mě je sedět trochu složitý. Jsem jak malý dítě, který se pořád rozhlíží, co by udělalo, kam by se hnulo, vyhledává nějaký adrenalin a akci. Mně nevadí ležet na gauči a sledovat pěkný film (ano, v mém pojetí thriller, nečekejte zamilované love story), ale v hlavě stejně vymýšlím tisíc aktivit a co by se dalo jinak a zlepšit a vyrobit a předělat a jak vylepšit marketing na instáči, co stihnu další den po práci a jestli by nebylo lepší přehodit tohle za tamto …. Já se prostě nesmím nudit. Potřebuju ten mozek kreativně zabavit. Jsem vlastně nejvíc unavená z toho, když se „nic neděje“. Což každý pozná podle mýho významnýho povzdechu.

Už se dostanu k tomu pátku jo, ale taky vás nejvíc vyčerpávaj znuděný, pesimistický lidi, který vás do*erou do maxima? Z toho já fakt šílím, moje nálada a energie letí jak týpek z letadla bez padáku dolů. A to vím proto, že jakmile jsem bez nich, tak ožiju jak Pepek po špenátu (to není žádná krimi šifra, myslím Pepka námořníka).

Tak jsem zpět. Chystám se do práce, pobíhám po bytě, jídlo, koupelna, ložnice, obývák, koupelna, aha košile, jo vlasy nemám, jéé řasenka mi chybí, no a je konec. Mně se vám tak zasekla záda, že jsem se skácela k zemi. Ne, infarkt ani mrtvice to nebyla, zatím. To je moje chození jako hejsek venku (ano mami, bez košilky), tahání věcí a průvan the best friend. No tak se to sečetlo dohromady. Ono by to bylo v pohodě, kdybych to zvládla narovnat, snažila jsem se, jenže to nešlo.

Venku tma, 7h ráno a já ležím jak vorvaň na chodbě. Klika byla, že jsem na tu kliku dosáhla a měla poblíž telefon. Přemýšlela jsem, koho bych tak po ránu mohla vystresovat, ať mě zvedne. Jenže. Můj bezpečnostní systém doma je jak vyluštit šifru mistra Leonarda. Tu by rozluštili jen hasiči, který by to rozsekali. No to jsem už viděla fakturu za nový dveře. Proč jsem nevolala mýmu hrdinovi? Protože každé ráno živě vysílá a nechtěla jsem ho stresovat. Navíc jsem zvyklá takový situace zvládat sama, protože jsem v nich už mistr a nestresuju okolí dokud není třeba.

Ač nerada, volala jsem 155. Vysvětlila jsem jim, že jsem prostě kráva, který se v 34 letech zasekly záda tak, že nevstane a nemá nikoho, kdo by ji odvezl do nemocnice na injekci. Paní byla perfektní, ptala se na plno dotazů a že hned jak bude volná sanitka, přijede ke mně a ať zůstanu na místě. S humorem mým vlastním jsem jí odpověděla, že moc nemám kam bych šla a podívala jsem se kolem sebe, jak visím rukou na klice, abych jim otevřela.

Za 10 minut vidím zvenku blikat modro červená světla a slyším sirénu. Oni fakt kvůli mým zádům rozjeli akci roku. Modlila jsem se, ať je tam ženská, protože moje negližé jsem borcům ukazovat nechtěla.

,,Aaa paní, tak pro koho jedeme?“ Dva borci.

,,Jo pro vás?“ Zeptal se další.

Zase jsem jela svoji písničku, že jsem je nechtěla obtěžovat, ale….po tom, co jsem ukázala na hrudní páteř, tak přišlo zděšení, že je to levá strana a na hrudníku a ať frajer běží pro EKG. Já jako stará babička v předklonu, který jsem dosud přes svoje zkrácený šlachy na nohách nedokázala, jsem se začala otáčet, že na co EKG?

Druhý se mě snažil položit na gauč. Nee, není v tom nic skrytýho, chtěl mě připravit na to EKG. Jenže první borec nechal otevřené dveře a já začala ječet, že mi utečou kočky a budu mít infarkt. Na tohle slyšeli.

Tak mě oblepili samolepkama a zkusili EKG. No nemám pech? Došel papír. Řikám tak chlapiii….Jeden by to nechal, ale druhý ho poslal do sanitky pro novou ruličku, ale řádně poučen, hned zavřel dveře - ,,protože kočka, já vím paní,“ učil se rychle. Papír nakonec vyjel delší než nosím z obchoďáku a  borec odkýval, že to je krásný. To já o svý účtence nikdy neřeknu. Abych jim to ulehčila, začala jsem si odlepovat ty kolečka z těla sama. Ptala jsem se, kolik jich má být. Záchranář spolupracoval a vysvětlil mi umístění a trhala jsem.

,,Nemůžu si je nechat, abych je ukázala šéfovi v práci, když nemáte propustku?“

,,Tak tohle jsme ještě neslyšeli…Jenže oni patří do biologického odpadu.“

,,Hmm, tak to je blbý tahat to zrovna na soud.“

Další pán z party se ozval, že mluvil s lékařkou a prdnou mi dvě injekce a kdyby do tří hodin nezabraly, okamžitě zavolám a odvezou mě na infuze. Shodli jsem se ale na tom, že to jsou ztuhlé svaly a povolí to. Běžel do sanitky vytisknout zprávu a druhej mi povídal, že by zatím něco uvařil, jestli bych si nedala svíčkovou? Obdivovala jsem jeho nadhled a snahu mě uvolnit, ale stejně jsem ho „sejmula“, protože jsem řekla, že nemám hladkou mouku na knedlíky a on se divil, kdo dneska nemá doma hladkou mouku. No když přišel nahoru druhej parťák, nechápal, proč řešíme hladkou mouku.

Položili mě na bok, připravili dvě jehly, ozkoušeli a že jdem na to. Kam to bude? Tak přesně tam to bylo….Chytil půlku a napálil to tam. Myslel si, že se budu bát a ječet, ale já to pozorovala v odrazu v televizi, protože mě ta medicína pořád fascinuje a tohle mi prostě nevadí. Ale ne, stříkačku jsem si taky nenechala.

Pobalili si všechny cingrlátka a že se nesmím nějakou dobu hýbat. Dali mi pod hlavu polštář, přikryli dekou, podali mobil a ovladač od TV a jestli mě takhle můžou opustit. Tak chtěla jsem hodit fórky, že ještě nějakou snídani, kafe, vytřít, zapnout pračku….“ano, moc děkuju!“

Byli fakt zlatí. Ženský, ne že teď ale nahrajete všichni housera, jo. Bylo by jim to jasný a chtěli by po mně proplatit výjezd jen proto, že chcete doma uklidit a aby vás někdo píchnul. Píchnul a injekcí. Přesně tak.

Tak to byl můj pátek. Prdel povolila, záda každou hodinou o něco taky a příště k tomu bude i svíčková se šesti.

Ciao!

Autor: Veronika Jirásková | čtvrtek 2.11.2023 21:28 | karma článku: 23,80 | přečteno: 374x
  • Další články autora

Veronika Jirásková

Veroplky 28

Koleno letící horským vzduchem za zvuku Ti Amo nebo ukrajinský masér připravující moje tělo na frontu. To jsou největší zážitky poslední doby.

21.2.2024 v 17:45 | Karma: 18,54 | Přečteno: 392x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 27

Adventní čas, krásný čas. Hlavně když máte kočky. Pardon. Kočku a tygra. Vánoční stromek a světýlka... K zemi letělo všechno. Jen tygr vzhůru.

18.12.2023 v 19:36 | Karma: 17,76 | Přečteno: 320x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 26

Listopad. Skamarádila jsem se s Robertem Bryndzou, pokecala s prezidentem Klausem, pobesedovala s Vladimírem Dzurem, měla rozhovor v rádiu, oslavila narozky a prošla se po červeném koberci.

10.12.2023 v 18:07 | Karma: 15,89 | Přečteno: 304x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 24

Kočka na veterině. Zdánlivě běžná věc, ale ne s moji kočkou a ne se mnou. A s naším veterinářem...Další z nevšedně všedních dní.

23.10.2023 v 21:18 | Karma: 24,36 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 23

Prosila jsem své sledující na Instagramu o 10 hesel, které musím užít v dalším blogu: Pochopení; Vánoce se blíží; Australopithecus; Vřes, vřes; Láska, podzim, kamarádství z internetu; Crosscafe; Porozumění; Záhon; Láska;

9.10.2023 v 17:46 | Karma: 17,50 | Přečteno: 311x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 28
  • Celková karma 18,54
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem Veronika, ráda píšu vtipné příběhy, občas s lehkou dávkou ironie a špetkou sarkasmu, nebojím se černého humoru, ale důležité je umět se zasmát sám sobě. A když mé historky baví lidi okolo mě, snad budou i vás :-). 
Instagram: @beyourselfwithveronika.

 

Seznam rubrik