Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Veroplky 26

Listopad. Skamarádila jsem se s Robertem Bryndzou, pokecala s prezidentem Klausem, pobesedovala s Vladimírem Dzurem, měla rozhovor v rádiu, oslavila narozky a prošla se po červeném koberci. 

Pro někoho teď začíná pravý adventní shon, já ho tak nějak měla v listopadu. Ano, proto taková pauza. 

Velkým zážitkem pro mě byla beseda a následně setkání s Robertem Bryndzou – spisovatelem, který mě inspiruje k napsání mé vlastní knihy. Určitě ho znáte, vydává jeden bestseller za druhým. Je to velmi příjemný člověk a víme o sobě díky Instagramu. V Praze na jeho autogramiádě jsme se poznali naživo a když mě začal sledovat na Instagramu, myslela jsem, že omdlím. Ten Bryndza sleduje mě, Jiráskovou.  

Setkání s ním bylo hodně inspirující a dodalo mi to konečně jakousi odvahu dopsat tu svoji knížku.  

Následoval víkend v Hausboatu. Zastavili jsme se cestou do Liberce na kávu na mojí oblíbené benzince MOL. Tam je to fakt boží – jak káva, tak hlavně chilli párek s hořčicí. Tohle kdo vymyslel, to byl bůh. No a tak se láduju a najednou slyším hlas, který mi přišel tak nějak známý. Koukala jsem na svýho kluka a povídám, že mi přijde, jak kdybych slyšela Klause, taková blbost... Kousek ode mě seděl pán, který by mu byl i docela podobný, ale nebyla jsem si jistá. Prozradila ho ovšem jeho piho-bradavice, kterou jsem porovnala s fotkou z Googlu. No nakonec to byla trefa a mohli jsme se všichni vyfotit. Byl strašně fajn a galantní. Člověk má různé představy o politicích a lidech z médií, ale tohle bylo příjemné překvapení. Prohodil s námi pár vět a při odchodu na nás ještě mával. Nejvíc vtipný bylo, že jsme byli jediní, kdo ho poznal.  

Dalším obohacujícím zážitkem byla beseda s Vladimírem Dzurem. Po pravdě jsem ho až tak neznala. Lépe řečeno jsem nevěděla, co všechno dokázal a jaký borec to je. Takže když jsem si přečetla jeho životopis a on naproti mně seděl na pár metrů a povídal si s námi jak kdybychom se znali roky, byla jsem v šoku. V šoku z toho, jak dokáže být někdo lidský a nehrát si na žádnýho machra, přestože by i zrovna on mohl.

Byl to takový měsíc osobností. Ukázalo mi to, že ať je to světový spisovatel, prezident nebo vyšetřovatel, co vede kancelář Úřadu pro vnitřní záležitosti OSN v New Yorku – jsou to jen lidé. Když si to takhle přečtu, jsem vlastně sama borec, že jsem se s nimi sešla a měla možnost je poznat.  

Největší prča byl můj rozhovor na Country rádiu takhle při neděli odpoledne. Měla jsem vstup jako vyšší soudní úředník, který píše satirický blog a moderátor vtipně před zahájením rozhovoru do éteru povídal, že si musí jít vzít sako a košili, když bude mluvit s tak postaveným člověkem. Teď mi to přijde ještě vtipnější. Já jen že při tom rozhovoru, který byl přes telefon, byla vyšší soudní úřednice doma v teplákách, drdolem a bez make-upu a chystala se na pečení štrůdlu. Trochu jsem se obávala, aby po mně někdo nechtěl zpívat Veď mě dál, cesto má. Ale už to pro mě bylo uvolněnější, než v červenci při rozhovoru v pardubickém rozhlase. Za chvíli to budu střílet jak Baťa cvičky. 

Pak na mě taky padla pětatřicítka. Oslavila jsem to v hradeckém Obřím akváriu, které pro mě nechal můj kluk večer uzavřít a zařídil soukromou prohlídku, večeři a krmení rejnoků. Bylo to úžasný.

Poté mi kamarádi ještě nachystali oslavu v italském stylu v restauraci a musím říct, že mě ty oslavy stojí rok co rok nějak víc sil. Ani ne tak samotné oslavy jako ta vstávání ráno po nich. 

Nádhernou tečkou byla noblesní akce pardubické kliniky, která pořádala pro své klienty takové první Kouzlo Vánoc. Zlatá róba, květinová výzdoba, vánoční atmosféra doplněná o harfistku a červený koberec. Připadala jsem si jako v pohádce.  

Celý listopad byl plný nových, nádherných a oslňujících zážitků.  

No a teď vzhůru na přípravu adventních trapasů!  

Ciao!

Autor: Veronika Jirásková | neděle 10.12.2023 18:07 | karma článku: 15,89 | přečteno: 304x
  • Další články autora

Veronika Jirásková

Veroplky 28

Koleno letící horským vzduchem za zvuku Ti Amo nebo ukrajinský masér připravující moje tělo na frontu. To jsou největší zážitky poslední doby.

21.2.2024 v 17:45 | Karma: 18,54 | Přečteno: 392x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 27

Adventní čas, krásný čas. Hlavně když máte kočky. Pardon. Kočku a tygra. Vánoční stromek a světýlka... K zemi letělo všechno. Jen tygr vzhůru.

18.12.2023 v 19:36 | Karma: 17,76 | Přečteno: 320x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 25

Všichni se bojí pátka třináctého. Toho se nebojím. Můj život je jeden velký pátek třináctého. Kdo mě zná mnoho let, ví, že jsem magnet na trapasy a dramatické situace. Posledním takovým byl jeden říjnový pátek ...

2.11.2023 v 21:28 | Karma: 23,80 | Přečteno: 374x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 24

Kočka na veterině. Zdánlivě běžná věc, ale ne s moji kočkou a ne se mnou. A s naším veterinářem...Další z nevšedně všedních dní.

23.10.2023 v 21:18 | Karma: 24,36 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 23

Prosila jsem své sledující na Instagramu o 10 hesel, které musím užít v dalším blogu: Pochopení; Vánoce se blíží; Australopithecus; Vřes, vřes; Láska, podzim, kamarádství z internetu; Crosscafe; Porozumění; Záhon; Láska;

9.10.2023 v 17:46 | Karma: 17,50 | Přečteno: 311x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok

28. dubna 2024  18:50

Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...

  • Počet článků 28
  • Celková karma 18,54
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem Veronika, ráda píšu vtipné příběhy, občas s lehkou dávkou ironie a špetkou sarkasmu, nebojím se černého humoru, ale důležité je umět se zasmát sám sobě. A když mé historky baví lidi okolo mě, snad budou i vás :-). 
Instagram: @beyourselfwithveronika.

 

Seznam rubrik