Diskuse

Veroplky 25

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkný den, to se to tu rozjelo :) Ráda bych to uvedla na pravou míru. Děkuji každému za zprávu a podnět, bohužel jsem chtěla reagovat v noci, kdy jsem byla rozespalá a nedopatřením zprávu vymazala. Myslela jsem, že to půjde dát zpět, ale „řešila“ jsem to poprvé. Stejně tak, kdo čte můj blog, ví, že já píšu rychle a ta autentičnost blogu vzniká díky tomu, že jedu a nezastavuju. :) Snad jsem nikoho nepohoršila jednou hrubkou a přeji všem krásný pátek!

0 0
možnosti
Foto

Když vám tak vadí decentní upozornění na gramatickou chybu, že mne musíte mazat, máte si lépe hlídat, jak píšete.

0 0
možnosti
Foto

J27a96n 28Š75i57k

3. 11. 2023 8:24

Takže nakonec to byl vlastně příjemný zážitek Ale vážně, tyhle věci jsou nejhorší, když je člověk sám. Jinak tedy nevím, který trouba napíše nějakou hloupost do diskuze, že jste ho musela smazat. K tak příjemnému článku. Díky za něj. Hezký den

0 0
možnosti
Foto

Smazán jsem byl já, když jsem po obecném souhlasu doporučil dát si pozor na gramatiku.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 28
  • Celková karma 18,54
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem Veronika, ráda píšu vtipné příběhy, občas s lehkou dávkou ironie a špetkou sarkasmu, nebojím se černého humoru, ale důležité je umět se zasmát sám sobě. A když mé historky baví lidi okolo mě, snad budou i vás :-). 
Instagram: @beyourselfwithveronika.

 

Seznam rubrik