Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Veroplky 8

Máme za sebou významné dva dny a já na to nic nenapíšu. Čarodějnice a první máj - prej lásky čas. Zajímavé, jak jdou ty dva dny po sobě. 

Já jsem realistická, viděli jste někdy ženskou po propařený noci? Je jedno, jestli byla propařená v baru nebo ženská do noci pekla a vařila dětem na další den.

Po té třicítce mi přijde, že je téměř každá noc propařená, i když jdu spát ve 22h. Nemůžu si ani stěžovat, že vstávám brzy do práce, protože ji mám 3 minuty lazy chůzí od domu. Takže sice spím dlouho, ale o to větší chaos a panika probíhá každé ráno. Zvoní budík, bum. Zvoní podruhé, bum. Zvoní potřetí, do pr*ele to je hodin a začne běh na krátký tratě. Koupelna, kuchyň, ložnice, koupelna, obývák, ložnice, no a vlasy. Já než rozčešu svoje vlasy, abych nevypadala jak čarodějnice, to ubíhá nejvíc minut. Do toho nahodit masku, aby nikdo neviděl, jak mi začínají vrásky (pouze od smíchu, že), kruhy pod očima z toho, jak čumím večer na Netflix na Love is blind, abych mohla kritizovat Američany, jak můžou věřit lásce přes zeď a tvořit spolu to velké emocionální pouto. Zmaluju obličej, sčísnu vlasy, hodím office look a ....no nejdu do práce, běžím na roh k Vietnamci pro snídani. Proč jsem tam nešla v klidu večer? Díky za rady. Vietnamec má ráno plno energie na to, aby se mnou začal rozebírat, proč si beru zrovna tohle k snídani, jestli jdu dnes na tenis a popřeje mi stokrát pěkný den. Je boží. Já nechci být nezdvořilá, takže se usmívám a kývu, zatímco klepu nohou jako vzteklá, že mám poslední 3 minuty, než začne práce.

Pak nastává indiánský běh. Chvíli běžím, chvíli jdu a snažím se u toho vypadat. Stačí prostě že vypadat. Taxisův příkop - přechod před prací. Všichni chvátají jak splašení do práce, takže nikdo nechce na přechodu zastavit. Přesvědčuju sama sebe, že čas běží a chce to něco dělat. Ukaž koleno, ukaž nohu běží mi hlavou. Naštěstí se vždycky najde nějaký sebevrah, který tam prostě skočí, já toho využiju a běžím. Dobíhám ke dveřím a leje ze mě ten make-up, vlasy vypadají jak dobře postavený holubí hnízdo, ale jsem tam! Na čas! Přijdu do kanceláře, sedám na židli a dýchám jak o život - kolegyně už nic nekomentuje, jen se usměje. 

Tak to bych prosím shrnula můj čarodějnický den, který já mám denně, ne jen 30. dubna. 

A co první máj? Byl pozdní večer? Nebyl žádný večer, žádná třešeň, byl toho plný Instagram. A já jsem rebel, jdu proti, takže já budu olíbávat strom těch zbylých 364 dní v roce a vám nechám první květen, to je myslím docela fér, ne? 

Pusu všem!

Ciao!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Veronika Jirásková | úterý 2.5.2023 13:24 | karma článku: 18,63 | přečteno: 307x
  • Další články autora

Veronika Jirásková

Veroplky 28

Koleno letící horským vzduchem za zvuku Ti Amo nebo ukrajinský masér připravující moje tělo na frontu. To jsou největší zážitky poslední doby.

21.2.2024 v 17:45 | Karma: 18,54 | Přečteno: 410x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 27

Adventní čas, krásný čas. Hlavně když máte kočky. Pardon. Kočku a tygra. Vánoční stromek a světýlka... K zemi letělo všechno. Jen tygr vzhůru.

18.12.2023 v 19:36 | Karma: 17,76 | Přečteno: 322x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 26

Listopad. Skamarádila jsem se s Robertem Bryndzou, pokecala s prezidentem Klausem, pobesedovala s Vladimírem Dzurem, měla rozhovor v rádiu, oslavila narozky a prošla se po červeném koberci.

10.12.2023 v 18:07 | Karma: 15,89 | Přečteno: 306x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 25

Všichni se bojí pátka třináctého. Toho se nebojím. Můj život je jeden velký pátek třináctého. Kdo mě zná mnoho let, ví, že jsem magnet na trapasy a dramatické situace. Posledním takovým byl jeden říjnový pátek ...

2.11.2023 v 21:28 | Karma: 23,80 | Přečteno: 376x | Diskuse| Osobní

Veronika Jirásková

Veroplky 24

Kočka na veterině. Zdánlivě běžná věc, ale ne s moji kočkou a ne se mnou. A s naším veterinářem...Další z nevšedně všedních dní.

23.10.2023 v 21:18 | Karma: 24,36 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42,  aktualizováno  10:19

Sledujeme online Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Novorossijsk a další přístavní město...

Muž utekl z hořícího bytu na balkon, hasiči ho dostali dolů po žebříku

17. května 2024  10:15

Nečekaný budíček měli dnes kolem páté hodiny ráno lidé z třípatrového bytového domu v Březové na...

Fingerland: Netanjahu do roka odejde, ale Hamás odolá. Válka skončí patem

17. května 2024

Vysíláme Válka o Gazu může skončit patem a zároveň se blíží konec premiéra Benjamina Netanjahua. V Rozstřelu...

Hádka o školních absencích skončila vraždou v rodině, hoch za ni dostal 7 let

17. května 2024  9:36,  aktualizováno  9:52

Ve čtvrtek u Krajského soudu v Liberci při neveřejném jednání padl sedmiletý rozsudek nad mladíkem,...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 28
  • Celková karma 18,54
  • Průměrná čtenost 404x
Jsem Veronika, ráda píšu vtipné příběhy, občas s lehkou dávkou ironie a špetkou sarkasmu, nebojím se černého humoru, ale důležité je umět se zasmát sám sobě. A když mé historky baví lidi okolo mě, snad budou i vás :-). 
Instagram: @beyourselfwithveronika.

 

Seznam rubrik